Vapaavuorolle Katin ja Eijan kanssa. Tämmönen rata väsättiin:



Mä otin eka Myyn ja sen kanssa eka yritelma 1.-3. Eka kerta onnistu joo, mut se hyppäs ton puomin nousun yli. :-D Sit vähän sitä tahittiin...eikä niin vähän. Yritin saada sen hyppyjen jälkeen ns. sylkkäriin tai johki vastaavaan, et olis tullu ihan mun luo namille. Vaan ei ku se sinkos juoksemaan putken loppuun jätetylle namikipolle. Ja useamman kerran. Namikippo sit veke mut silti ei kuunnellu. Lopulta onnistu jotenkuten ja putken jälkeen lensi kippopalkka.

Sit otettiin pätkä 4.-10. Eihän se kääntyny eka eikä toka yritelmilläkään seiskalle ku kasi näky putken jälkeen. Noh, jotenkin mä sen siihen lopulta sain... Palkka sit taas putken jälkeen.

Loppuun keppitreeniä pari kertaa, ne meni hyvin - oikeelta puolen... Koskahan sitä vasuria harjottelis...

Sit Tahkan vuoro. Se oli ihan intoo piukassa taas. Juoksenteli eka molemmat putket eestaas ku pääsi kentälle. :-D Sille sama harjotus ku Myylle mut nyt palkkasin sen eka heti hyppyjen jälkeen. Sit putken jälkeen. Ok.

4.-10.:llä sama ongelma kuin Myyllä, mä en meinannut saada sitä seiskalle vaikka olin ite nyt eri puolella 7.&8. esteitä. Lopulta sain sen seiskalle mut sit en kasille, se meni sen aina väärältä puolen. Äh. Noh, kyllä se sit sinnekin meni erilaisten kiemuroiden saattelemana. Ei se kaunista ollu mut jotenki onnistu. 9. estehän me suoritettiin molempien kans eri puolelta kuin tossa kuvassa.

Sitten 11.-13. Kepeille menossa vähän tahimista. Niitä siinä sit reenattiin eri puolilta. Oikee on HYVÄ, mut vasen mulla itellä surkee...koira kyllä menis.

Lopuks 14.-18. Tosin se loppu ei oikein skulannu ku Tee tuli putkesta ulos ni joutu hyppään puomin nousun yli. Ratakehitelmässä siis hieman heikkoutta... Puomia otettiin sit parit toistot siinä vielä.