Eijan ja Miiojen kanssa vapaavuorolle. Olin sitte kaivanut netistä oheisen rdan kun Eija kaipaili koiranhallintaa ja semmosta. Noh, olipahan aikamoinen rata...

Myy otti ensin. Aluksi se meni kakkosesta ohi, tosin tein sitä ensin väärinpäinkin... Muuten sen alkupätkä sujui ihan suht ok. Aalle ja puomille oli kiire ja piti korjata alkukontaktit molempiin. Kepit oli oikein nätit sillä tänään, kasille teki liian laajan kaaren ja kiersi sen eka.

Toka osiossa jatkoin Aan kontaktilta. Ei kääntynyt 11 hypylle vaan meni 11 ja 12 välistä ohi. Nooh, vähän toisen puolen kättä mukaan ja muuta ja kyllä mä sen sit sinne sain. 14.-17. tuotti päänvaivaa. 14. jälkeen se kääntyi väärään suuntaan ja teki semmosen kieppauksen siinä ja oli lähellä ettei mennyt samaan putkeen uudestaan... Mä ite olin siis 15. suulla. No sitte 16. jälkeen se teki taas semmosen kieppauksen kun leikkasin takana. Eli nyt pitäs Myyskän kanssa harjotella takanaleikkauksia. Ja muistaa että se ei kestä liikaa toistoja!

Tahka sitten... Voi elämä että oli ankeet reenit. Ensinnäkin koira on vissiin hiukan jumissa. Siks otettiin minihypyillä ja muutenkin yritin varovasti. Mut ota ton hullun kanssa sitten varovasti kun kävi taas niin kuumana että hyppii ja napsii mun ympärillä... Eka pätkällä se meinas mennä ykkösen jälkeen kakkosen takana häämöttävään putkeen. No sit kepeille asti suht ok, mut siinä keppien alussa olikin sit joku IHANA haju... Ja siitähän se ei meinannu saada nokkaansa irti sitten millään. Jouduin ärähteleen sille ja sehän meinas mulle takasin. No tee siinä sitte keppejä kun se ei yhtään keskity... Tahittiin varmaan sata kertaa ja sit sillä alko palaa käämi kun ei saanu namia ja alko haukkua ja sit aina meni rytmi taas sekasin... Plaah. Sain mä ne lopulta onnistumaan. Sit A ihan ok. Tauolle.

Toka pätkässä samaa yritystä kuin Myyn kanssa. Eli jätin Aan kontaktille ja siitä lähtö hypyille. Ja mitä tekee Tee, menee monta monituista kertaa mun selän takaa ja oli vissiin menossa putkelle tai jotain. Voi ääh. No sit kun sain sen hypyille niin tuli kääntymisongelma niinkuin Myyllä. Sit kun päästiin siitä niin putkilla tahittiin. Plääh. Otettiin myös kepit vielä toisesta suunnasta jotta se haju ei häiris niin paljon, nyt meni ok ja nopeesti.