No, ainakaan paikalla ei ollut kuin mä ja Miia L. Kleemola oli suunnitellut mulle radanpätkän ja sitä sitten pyrin toteuttaan. Myyskä teki eka version hyvin. Tahkalla meinas olla 7. ja 8. välissä vaikeeta tulla oikein. Kiersi koko ajan kasille väärältä puolen.


Punasilla merkattu olikin sit lopussa haastavampi. Mä olin sit näemmä taas ohjaamassa väärällä puolen. Ois pitäny tehdä 5. jälkeen putken eteen valssi. Nyt olin sielä esterintaman väärällä puolella enkä saanu koiria kääntyyn seiskalle. Lisäks Tahka tuntuu olevan semmonen et jos en oo heti tarpeeks ajoissa kertomassa sille minne seuraavaks niin se joko räksyttää mun korvan juuressa tai sit bongaa ekan esteen mikä tulee mieleen ja menee sinne käskyistä huolimatta.


Kepit molemmilla suht ok tänään. Tahkalle tuntuu olevan tärkeempi se mun käsiohjaus ja Myylle taas jalkaohjaus.